tirsdag den 5. april 2011

Denne blog er IKKE død

hej venner!

bloggen lever stadig! forleden fik jeg ny gips på, så nu er det blevet yderligere svært at skrive.
Til de der ikke vidste det, er sagen den, at jeg for i dag tre uger siden, fik påført mig selv et såkaldt "brianbrud" i den ene af mine mellemledsknogler.
Det skete på vejen hjem fra Rudkøbing, hvor mig og et par fredelige, uskyldige, forsvarsløse og intetanende venner fra efterskolen gik. Mine venner så dem ikke (fordi de var blændet af solen) før det var for sent, men det gjorde jeg (fordi jeg ikke var blændet af solen - havde solbriller på - de bedste i hele vesten)!
Vi var omringet af en flok gangsters fra Ruden-downtown og de ville slås! Det blev hurtigt klart for mig, så jeg kom dem i forkøbet og smadrede samtlige angribere, bortset fra en.
The Leader of the gang.
Jeg kiggede ham dybt i øjnene. De var sorte, kolde og fulde af død (ligesom en haj ja), men jeg var frygtløs.
Jeg smadrede ham og så tog jeg hjem. Det var en god dag!
Men jeg brækkede knoglen, da jeg slog ham i sylten.

Og det var sådan det skete.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar